Zo werkt het wel. In 4 weken een Content Marketing Strategie!

Ondeneemsters vinden hun weg steeds gemakkelijker op diverse Social Media kanalen en zien gelukkig de potentie hiervan in.
 
Helaas zijn er ook voldoende onderneemsters die na het starten met het schrijven van Content Posts geen idee hebben wat goed is om te doen. Zonde!
 
Heel veel onderneemsters vragen me hoe het kan dat ik zo snel mijn bedrijf heb opgestart. Ik vond dat altijd lastig te beantwoorden, want ik had een passie en een drive die niemand kon tegenhouden.
 
Mijn Geheim…
 
“Ik geloof in de kracht van een authentiek, inhoudelijk overtuigend verhaal als basis voor alle communicatie.Een verhaal dat verbindt, inspireert en mensen in beweging brengt.”
 
Mijn verhaal moest gelezen, gezien en gehoord worden door mijn doelgroep.
 
Een goede strategie was voor mij belangrijk om uiteindelijk klanten aan te trekken. Hierdoor kon ik sneller optimaliseren waardoor ik op Social Media snel groeide. Ik had mezelf als Personal Brand neergezet en daarmee mijn bekendheid.
 
Ik begrijp als onderneemster als geen ander wat ondernemen inhoudt. Bij mij moesten veel dingen altijd Tip Top in orde zijn. Ik neem geen genoegen met minder. Mijn motto was vroeger: je doet het 100% goed of je doet het helemaal niet. ?
 
Vanuit mijn eigen ervaringen is mijn passie ontstaan om ambitieuze vrouwen op weg te helpen. Doordat ik mezelf op een gegeven moment kwijtgeraakt was, besefte ik het moet anders! Terug naar de basis; Wie ben ik? Waar krijg ik energie van en waar word ik blij van? Wat wil ik? Wat is mijn eigen droom?
 
Het (Online) Ondernemen trok mijn aandacht! Ik dacht, dit is het!
In mijn ogen is Online Ondernemen écht de toekomst.
 
Maar naast Virtual Stars had ik ook nog mijn eigen bedrijf en werkte ik als Virtual Assistant voor verschillende onderneemsters. Het zorgde ervoor dat ik alleen maar IN mijn bedrijf kon werken en minder AAN mijn bedrijf. En dat mocht anders.
 
Toen ik van perfectionist naar “goed genoeg” ging en het “gewoon” ging DOEN! #actieindetaxi
Zodra ik mijn aanbod afstemde op mijn ideale klant, zorgde dit ervoor dat er een moeiteloze stroom aan klanten ontstond!
 
Loslaten van mijn perfectionisme heeft mij gebracht dat ik in actie kwam en het gewoon ben gaan doen!
 
Al mijn toffe plannen kwamen maar niet van de grond, omdat ik het te druk had en steeds iets nieuws bedacht (ik ben iemand die graag het complete plaatje eerst in kaart brengt en daarna de diepte in gaat). Oftewel ik had Virtual Stars zo groots weggezet dat er een Paraplu contructie onstond i.p.v. te concentreren op alles wat al klaar stond af te maken.
 
Ik stopte met hollen en haalde de snelheid eruit!
Als ik er nu op terugkijk was ik aan het vluchten.
Een vlucht van wat als… :
 
?Iedereen mij ziet en daar iets van zal vinden?
?Ik de aanvragen niet meer aankan?
?Ik iets raak bij mensen die een andere mening hebben en ik niet meer aardig gevonden zal worden.
?Het écht té groot wordt?
 
Iemand die vlucht is opzoek naar veiligheid en geborgenheid.
 
Dat was bij mij niet anders…dus dat wat ik nodig had was…Veiligheid, een kader zonder hokje. De HOE wat mij zou kunnen helpen om zaken af te maken.
 
Misschien was het mijn perfectionisme van toen dat alles saboteerde en die benauwdheid veroorzaakte. Ik had het al zo druk…
 
Het heeft dus een jaar geduurd voordat ik het “nut” hiervan inzag. Of eigenlijk eerlijk moest toegeven dat het niet alleen leuk is om content te creëren maar ook noodzakelijk om zichtbaar te blijven. Ik weet nu WAT ik moet creëeren en WAAROM.
 
En dan duik je er helemaal in.
Ik kwam erachter dat in alles wat ik deed, een structuur zat.
Naast mijn jarenlange ervaring van administratief medewerkster tot (Directie) Secretaresse/Managementondersteuning en van Coördinator/Systeembeheerder tot Information- en Process Management, mijn verschillde studies, de boeken die ik las en inspiratie die ik vond over marketing. Als je vanuit de psychologische kant kijkt naar het koopgedrag van mensen, dan zag ik de actie terug bij mijn klanten.
 
Een klant doorloopt 3 fases voordat hij iets koopt. En de opbouw van deze fases en de structuur ga ik delen met iedereen die dit van mij wil leren.
In het programma STAR in Content Creatie, zodat je niet alleen content kan creëren voor nu maar leert HOE je dit allemaal kan toepassen overal en altijd.
 
Ik hoop dat ik je mag inspireren.
Heel de maand juni geldt de introductieprijs van €197,- i.p.v. €297,-
 
Aanstaande maandag gaan we van STARt en coach ik jou in de Facebook Community en tijdens de 3 online STAR Coachcalls. Profiteer nu nog van de tijdelijke korting van €100,-.
 
Alles blijft lifetime voor je beschikbaar, dus doe het op jouw eigen tijd en jouw eigen tempo!
 
Kijk voor alle informatie en om je aan te melden op: www.starincontentcreatie.nl
Posted in

Virtual Stars

Laat een reactie achter