Begin altijd met een pakkende titeltekst waarmee je direct de aandacht trekt van je bezoeker (Attention)
Plaats hier een korte samenvatting van het aanbod dat je doet. Wanneer we verder naar beneden scrollen wordt het aanbod verkocht volgens de AIDA-formule (Attention-Interest-Desire-Action)
Pas micro-copywriting onder je knop toe zodat het minder eng wordt om op de knop te klikken
Pas eventueel logo's toe om meer autoriteit uit te stralen bij je doelgroep.
Help! Heb jij hier ook last van?
Wek de interesse door het probleem te beschrijven waarmee je klant zit. Zoek naar een herkenbare situatie die vaak voorkomt, maar ongewenst is of beter kan met jouw oplossing (Interest)
Je kunt het probleem beschrijven in een alinea. Maar je kunt ook quotes gebruiken om het probleem / de 'pijn' uit te drukken.
"Het lukt me maar niet om ..."
"Ik heb altijd last van ..."
"Ik droom al jaren van ..."
Etc.
Vanaf hier start je met het aanreiken van de oplossing (Desire)
Wie ben ik? / Wie zijn wij?
Beschrijf wie jij bent of wat jouw bedrijf doet en waarin deze gespecialiseerd is. Laat zien dat je over voldoende kennis en ervaring beschikt om het eerder genoemde probleem / 'pijn' op te lossen. Noem eventueel enkele relevante cijfers die benadrukken dat jij de leider bent in je marktsegment (autoriteit uitstralen).
Bied een kans om in te schrijven
Denk bij elke knop aan het toepassen van micro-copywriting.
Laat hier zien waarom jij de oplossing bent / gaat helpen of: Hoe zou het zijn als ...
Argument 1 ....
Argument 2 ...
Argument 3 ...
(Desire)
Noem voorbeelden van bedrijven/personen die succesvol zijn door jouw oplossing te gebruiken
Bied een kans om in te schrijven
Vergeet de micro-copywriting tekst niet om toe te passen.
Waaruit bestaat jouw oplossing/aanbod?
Dit zit erin:
Oplossing 1
Oplossing 2
Oplossing 3
Noem de investering € ...,-
Als men op bovenstaande knop drukt, zou je eigenlijk een pop-up moeten krijgen.
Noem wat men eigenlijk kwijt zou zijn, wanneer je dit aanbod niet zo hebben.
Bedenk eventuele bonussen/extra's en benoem deze
Bonus 1
Bonus 2
- I love working with this guy! He is so professional, yet friendly to help you make the right choice. His dedication is beyond compare!
JAMES LEBLANC
- I love working with this guy! He is so professional, yet friendly to help you make the right choice. His dedication is beyond compare!
DOUGLAS PATTERSON
- I love working with this guy! He is so professional, yet friendly to help you make the right choice. His dedication is beyond compare!
AMANDA RIVERA
Plaats hier een gedeelte met recensies
Client and Customer reviews have always played an important role in attracting new users and clients to try a particular product or service. People may not believe your words as much as they\'ll believe your past clients and customers. Therefore, you can use this strategy to attract new clients.
Pick the best testimonials you\'ve received over the time and display them here. Tell users that you\'ve delivered what you\'ve promised and that can be seen through the testimonials here. Tell them to go through each line to know who you are.
You can use this space to name a few top clients and the experience you had with them.
Zorg voor schaarste. Bijvoorbeeld: max. 10 plaatsen.
Waar moet ik naartoe / wanneer is het (optioneel)
Adresgegevens en kaart
UniePlaza Congres- en Vergaderlocatie
Multatulilaan 12 4103 NM Culemborg
Veelgestelde vragen (bezwaren wegnemen)
Denk na de redenen die mensen kunnen hebben om geen gebruik te maken van je aanbod. Buig deze bezwaren om naar vragen en weerleg deze vragen met gegronde redenen waarom het genoemde bezwaar niet van toepassing is.
Veelvoorkomende bezwaren zijn:
- Ik heb hier geen tijd voor
- Ik heb hier geen geld voor
- Het is mij nog niet volledig duidelijk
- Ik pas niet in het profiel van deze aanbieding
- Wat als ...?
- Etc.
SUCCES!